Energidryck

Haha jag ska försöka hålla mig vid liv nu ett tag igen efter min långa paus!
Men nu ska jag prata om något överskattat! förvånad?
Men energidryck är så överskattat! det har blivit en nörd sak som man liksom sitter och dricker på lan! (oftast)
Det är verkligen inte vad det är till för! utan det är ju till för att du ska få lite extra energi som du kan ha att göra av med om du t.ex. ska ut och springa kan man dricka det för att orka mer eller kanske om man ska cykla (alltså sportcykla) eller sporta i övrigt! det är inte till för att man ska sitta framför en dator och dricka för att hålla sig vaken! förövrigt fungerar det inte eftersom att som jag sa är det till för att ge dig energi och inte till för att hålla sig vaken! det är så små mängder koffein i energidryck så att det hjälper inte! ska man hålla sig vaken skulle jag nog satsa på kaffe istället! men det verkar inte folk fatta.. och är det så att man dricker det för att det är gott så skulle i alla fall jag föreslå att man dricker dricka istället för om man får energi men inte tar ut den på något kan man få hjärtklappningar väldigt lätt. men som jag sa energidryck är överskattat! tack hej!

Längesen

Hej alla! det var sjukt längesen jag tror nog inte att någon läser min blogg längre! men jag skriver ett inlägg iallafall!
Jag skulle vilja säga något som är grymt överskattat är utseende! nu ska jag inte komma och säga att jag inte alls kollar på ens persons utseende innan jag liksom börjar prata med en person osv. MEN många liksom skulle aldrig någonsin kunna vara tillsammans med en lite mullig eller kanske inte liksom den snyggaste tjejen/killen. visst det kan vara förståerligt men vafan utseende är inte allt! jag är defenetivt inte snygg! jag är väldigt ful faktiskt! men härom dagen så la jag till någon på msn och började prata lite med.. och sen efter kanske 5 minuter så skriver hon "alltså du är inte min typ, men vi kan väl vara vänner?" och innan det hade vi liksom haft en normal konversation om inget speciellt liksom. Jag vart jätte förvånad och tänkte vafan snackar hon om? men det här fick mig att inse att det finns så grymt många utseendefixerade idioter där ute i världen! och utseende det är överskattat! tack för mig!

RSS 2.0