Längesen

Hej alla! det var sjukt längesen jag tror nog inte att någon läser min blogg längre! men jag skriver ett inlägg iallafall!
Jag skulle vilja säga något som är grymt överskattat är utseende! nu ska jag inte komma och säga att jag inte alls kollar på ens persons utseende innan jag liksom börjar prata med en person osv. MEN många liksom skulle aldrig någonsin kunna vara tillsammans med en lite mullig eller kanske inte liksom den snyggaste tjejen/killen. visst det kan vara förståerligt men vafan utseende är inte allt! jag är defenetivt inte snygg! jag är väldigt ful faktiskt! men härom dagen så la jag till någon på msn och började prata lite med.. och sen efter kanske 5 minuter så skriver hon "alltså du är inte min typ, men vi kan väl vara vänner?" och innan det hade vi liksom haft en normal konversation om inget speciellt liksom. Jag vart jätte förvånad och tänkte vafan snackar hon om? men det här fick mig att inse att det finns så grymt många utseendefixerade idioter där ute i världen! och utseende det är överskattat! tack för mig!

Kommentarer
Postat av: david

Du borde vara med i dating in the dark David!

2010-04-11 @ 23:53:54
URL: http://davyornaat.wordpress.com/
Postat av: DAvid The Man

HAHA! underbart förslag men det skulle sluta med att hon kände på mina armar och tro som alla andra att jag rakar dom -.- eller typ ta på min mage och bara OJDÅ.. dating in the dark funkar nog tyvärr inte heller!

2010-04-12 @ 00:06:25
Postat av: johaan;>

du har charmen och du är en stark kille och är fan inte ful! :O men jag ska lyssna mer på dig david du har rätt :/

2010-04-12 @ 01:23:18
Postat av: DAvid The Man

haha puss påre johan jag vet att du har charmen du med!

2010-04-12 @ 10:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0