Alla Hjärtans Dag

Hej! inlägget för dagen kommer lite sent för jag har haft fullt upp idag! MEN .
Alla hjärtans dag alltså det är en överskattad dag!
Jag kan slå vad om att det var något par nånstans som var riktigt kära i varann och bara ville ha en anledning att ge varandra saker så att dom kom på typ "ja! vi kan kalla det alla hjärtans dag, en dag där man ger dom man älskar meningslösa presenter som godis eller liknande!" jag menar kom igen! det är ju inte ens något alla kan fira?
stackars alla singlar där ute! (jag tillexempel!) dom får sitta där ensamma och kolla på när alla par ger varandra presenter och myser! jag menar come on! nej alla hjärtans dag ÄR överskattat! TACK HEJ!

Kommentarer
Postat av: Robin

http://en.wikipedia.org/wiki/Valentine%27s_Day

2010-02-15 @ 00:36:43
Postat av: Olof

Försök inte David. Vi vet alla att du är fetaste playern, är ju 70 olika tjejer runt dig at any given moment ju. Försök inte få oss att tro att du är ensam.

2010-02-15 @ 01:10:59
Postat av: neah

vet att någon redan har länkat typ samma innan, men w/e, läs detta innan du uttrycker dig om något som du inte verkar ha så stor koll på.



http://sv.wikipedia.org/wiki/Alla_hj%C3%A4rtans_dag

2010-02-15 @ 07:24:36
URL: http://monadyc.blogg.se/
Postat av: neah

vet att någon redan har länkat typ samma innan, men w/e, läs detta innan du uttrycker dig om något som du inte verkar ha så stor koll på.



http://sv.wikipedia.org/wiki/Alla_hj%C3%A4rtans_dag

2010-02-15 @ 07:24:45
URL: http://monadyc.blogg.se/
Postat av: Peter Axelsson

Allvarligt nu får du fan sluta skämma ut dig, Hitta fakta innan du skriver texten! Man behöver inte vara tillsammans med någon för att fira alla hjärtans dag heller.

Du är överskattad förövrigt

/Peter

2010-02-15 @ 11:28:14
Postat av: Svenne

Haha GO DAVID! Och ja, alla hjärtans dag har bara blivit ännu en töntig skitdag, och alla kitchbutikers våta dröm. Hatart!

2010-02-15 @ 13:35:55
URL: http://craehnpie.blogspot.com
Postat av: DAvid The Man

HAHA men gud!

1. wikipedia? har ni inte lärt er något i skolan?

2. känns det som att jag har gått in och kollat upp en massa fakta på något av mina inlägg?

3. yes jag är FETT överskattad om något! men du läser ju min blogg så W/E på er med!<3

2010-02-15 @ 21:47:34
Postat av: johaan ;>

asså ni kan ju inte först komma med wikipedia och säg david inte läst på sen andra stunden säga att man kan fira de med sin kompis typ? "Detta inspirerade pojkar och flickor att fundera på vem som skulle bli deras Valentin, det vill säga vem som de skulle hålla ihop med minst ett år framöver" ni säger han ska kolla fakta sen kollar ni inte själva jävla nÅÅbs XD



visst jätte mysigt att man använder de och firar med sin pojkvän/flickvän, men från början handla de ju inte om de heller :)



så allihopa ni får nog ta och läsa på lite innan ni kritiserar david ;) och wikipedia är inget ställe jag råder er att läsa på XD



2010-02-16 @ 00:29:38
Postat av: Anonym

"johaan ;>" Ojoj du var ju väldigt mycket bättre.. Du vet att det som skrivs på Wikipedia korrigeras av folk som är kunniga? Framför allt gällande stora saker som t.ex. alla hjärtans dag, vad som står där är FAKTA, och om du inte tror att man kan fira alla hjärtans dag med en vän så har du ju slirat på hal is och fått något hårt i huvudet... det är IDAG vi snackar om och inte för 800 år sedan... Saker och ting förändras... vi firar inte längre Jul för att hedra födelsen av vår tids största låtsaskompis..



"så du får nog ta och läsa på lite innan du kritiserar läsarna;) och wikipedia är ett ställe jag råder er att läsa på, iallafall om stora saker XD"

2010-02-16 @ 10:45:37
Postat av: johaan;>

det är IDAG vi snackar om och inte för 800 år sedan,,,, men om dom inte menar för 800 år sen varför skickar dom då en länk där de står om alla hjärtans dag för 800 år sen då? XD



och kollar du så står de tydligt att de va ett tillfälle att hitta partner! fast du kanske mena kk när man skulle fira de med sin vän :D



wikipedia är ingen säker sida förde.

2010-02-16 @ 23:33:04
Postat av: Jose

Jag skulle inte kunna hålla med dig mer David! Det e bra skit det! Och det verkar som om det har blivit en lite rolig kamp om wikipedia så måste ju lägga min åsikt också. Visst kan man kolla på Wikipedia, men man kan inte lita på sidan överhuvud taget. Vem som helst kan gå in och korrigera och detta gör ju källan inte så värst trovärdig.



2010-02-20 @ 15:23:55
Postat av: Daniel

Hahaha fan va alla klagar :D

2010-02-22 @ 14:14:53
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0