Bloggar

haha det här inlägget blir lite fail eftersom att jag skriver från en blogg! men jag syftar mer på bloggar där folk skriver om helt ovettiga saker! till exempel vad dom har gjort under dagen?
alltså visst det finns säkert nån som bryr sig.. fast det är fan knappt. jag menar om någon skriver "Hej bloggen! idag har jag åkt skidor det var jätte kul! trillade några gånger men annars gick det bra!" jag menar okej? trevligt om man har någon stalker för han slipper ju stalka det är ju bara att läsa bloggen så vet han allt vad som händer i hennes/hans liv! nej men visst det är ju det bloggar är till för! att skriva inlägg om vad man gjort idag typ!
men jag tycker det är överskattat. speciellt folk som är desperata om att folk ska läsa deras bloggar! nån typ "LÄS MIN BLOGG! www.hejsanhoppsan.blogg.se" och jag typ "bara om du läser min! www.jagbryrmiginteomvaddugöromdagarna.blogg.se!" haha sen så har jag kompisar som bloggar sånna här bloggar känner mig lite elak mot dom nu! men jag säger bara att jag tycker det är överskattat! (och ni som tänker kommentera "jamen din blogg då! du klagar bara på saker du inte gillar genom att skriva att dom är överskattade!" gör inte det för jag är mycket väl medveten om vad jag bloggar om! men kommentera gärna om ni ser det på ett annat sätt! tack och hej!

Kommentarer
Postat av: malinjohanzon

haha :)

2010-02-21 @ 23:59:03
URL: http://malinjohanzon.blogg.se/
Postat av: malinjohanzon

haha :)

2010-02-21 @ 23:59:16
URL: http://malinjohanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0