EXTRA INLÄGG

Ernst Kirchsteiger

Alltså jag skriver bara hans namn och alla borde förstå. MEN jag ska uttala mig om honom ändå känner jag!
Ernst Kirchsteiger är kvinnorna i åren 40+ hjälte! och för kvinnornas män deras ärke rival!
Men det jag inte gillar med Ernst är hans EXTREMT korkade idéer ett exempel är nu i julas (min mamma är ett stort Ernst fan! TYVÄR!) när Ernst gav min mamma den roliga idéen att hänga upp äpplen i julgranen alltså riktiga äpplen det var ju bara att sticka igenom en tråd och hänga upp dom! ja men SMAAART ERNST! för äpplen ruttnar ju inte om dom hänger i värmen om man sticker hål på dom! jag menar julgranen står ju där åtminstånde över nyår! så ja.. sen en annan sak som jag inte gillar är att han ALLTID ska vara barfota! jag menar alla hans fans (40 åriga gamla tanterna) säger att det är harmoniskt eller liknande. vad det säger mig är att gubbfan inte har råd med ett par skor?
Jag skulle kunna klaga på Ernst i evigheter men då kanske ni inte skulle orka läsa. så tack för mig!

Kommentarer
Postat av: johaan;>

asså de läskigaste måste ju vara att han har fötter som dom i sagan om ringen:O helt håriga och usch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-10 @ 23:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0