Fotboll!

Haha jag ger mig på så mycket konstiga ämnen! speciellt sånna som jag får skit för! men det struntar jag i.
Haha fotboll är fett överskattat! jag menar vad äre för kul med 22 män/kvinnor som jagar en boll?
okej jag kan ha lite förståelse för dom som spelar det att kan vara kul! men kom igen alla som tittar!
det kan inte vara kul att kolla på när dom jagar bollen! det finns till och med egna kanaler som sänder fotboll hela dagarna liksom.. nej fotboll är överskattat!
(jag ber om ursäkt för ett ganska dåligt inlägg! även om jag inte gillar fotboll och tycker såhär så har jag idé torka! men tipsa om saker som ni tycker är överskattade så kanske jag känner detsamma!)
tack och hej!

Kommentarer
Postat av: my

haha va du klagar :)

2010-02-18 @ 08:53:49
URL: http://mmmyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0