HEJ

Nu ska jag starta en blogg där jag helt enkelt skriver om saker som är överskattade. ni får dom 9 första på köpet!

#1 Oliver Sykes (jag skulle vilja se hur han ser ut utan photoshop!)


#2 Oliver Sykes klädes märke som jag inte riktigt minns vad det heter.. visst dom gör snygga tröjor men inte SÅ snygga..(+ att typ alla har sånna nu..)


#3 Porr


#4 Killar som spelar smörlåtar på gitarr! jag menar ge vilken apa som helst en gitarr ge honom 2 veckor och han kan spela G D och E..


#5 Sprit.. visst det är kul för stunden men det har MÅNGA fler nackdelar än fördelar :o


#6 Twitter. det är överhypat enligt mig! jag menar vem hinner skriva något vettigt på 140 Tecken? typ "jag sitter vid datorn och har nyss lekt med min kompis och det var väldigt roligt vi hittade på en massa skoj som tillexempel att leka med m" nehe det var 140 Tecken nu får vi inte veta vad dom lekte med SYND..


#7 Voddler. tyvärr! men det är bara så alla bra filmer kostar ju ffs!


#8 affischer! jag menar hmm jag betalar 70 spänn för att visa att jag gillar

pokemon något band för folk jag inte känner..


#9 WoW. alltså seriöst vad tänkte blizzard "HIHI nu gör vi ett RIKTIGT nöridgt spel som alla små svettiga nördar ska få betala för varje månad för att få spela (6)" jaha sedär dom små svettiga nördarna gick på det vips och WoW har 10 MILJONER spelare, seriöst vad är det som är så bra med det?..


Kommentarer
Postat av: Anonym

#1 http://fc06.deviantart.net/fs43/f/2009/092/b/b/Oli_Sykes_by_loveinalullaby.jpg

#2 Nej alla har inte Drop Dead kläder, det är en definitionsfråga vare sig dom är snygga eller ej.

#3 Varför är Porr överskattat? För att du själv har galna fantasier eller för att du inte hittat rätt porr?

#4 Coola HC snubben som kan lira riff o shredda själv eller? Snabbast är inte bäst, titta på trummor t.ex... och nej alla kan inte lära sig lira gitarr, särskilt inte en apa.

#5 Här håller jag med :) However så mår inte alla dåligt av alkohol, vissa kan kontrollera sig fullt ut.

#6 Ja istället för att skriva till alla som frågar på msn? Eller varför inte använde det som ett ställe att visa uppdateringar? Som att man har dragit in ett nytt inlägg på bloggen, läst nån bra nyhet osv.

#7 Håller med, sucks..

#8 Kanske inte därför man skaffar affischer? Du kanske själv tycker dom är snygga och trivs med att ha dom på rummet?

#9 Blizzard är en av vår tids bästa Entrepenörer/Affärsman, uppenbarligen. WoW tilltalar väldigt många, att spelet skulle vara överskattat visar ungefär hur mycket du utforskat spelet.



Ett tips när du ska skriva bloggar är framförallt att det du skriver ska låta trovärdigt, ha därför lite bakomliggande fakta och var grammatiskt korrekt, det styrker dina rader något enormt.

2010-02-15 @ 10:38:59
Postat av: DAvid The Man

Alltså visst det där är fakta !

MEN något som ingen av er fucktards verkar fatta är att det här är MINA åsikter! ni får tyckta vad ni vill! men om ni inte gillar vad jag skriver så kanske ni inte ska läsa?

2010-02-15 @ 22:05:20
Postat av: Anonym

Något du inte fattar är inte dina egna jävla texter, du undrar hur Oliver Sykes ser ut utan photoshop, there you have it. Alla har inte drop dead kläder, det är inte många som har drop dead kläder (iaf inte i sverige, vilket uppenbarligen är vad du menar.)

Du fick ju garanterat en tankeställare på vad du håller på med, har du åsikter om fakta får du skylla dig själv. Att WoW skulle vara överskattat enligt din mening är en sak, men lär dig då att formulera dig ordentligt. Du kan inte skriva att "10 miljoner nördar spelar WoW" när det inte stämmer.

Och nej, jag behöver inte sluta läsa vad du skriver bara för att jag inte gillar det. Däremot är det fullkomligt onödigt att du luftar dina idiotiska åsikter när du inte ens kan formulera dig ordentligt.

2010-02-16 @ 10:36:15
Postat av: DAvid The Man

Nej okej oliver Sykes ser inte så annorlunda ut utan photoshop och visst ALLA har inte drop dead kläder. men du kan ju inte påstå att du överdrivit någon gång om nånting. visst jag har fel oliver sykes är inte ful utan photoshop men det behöver inte betyda att dom flesta bilderna han lägger ut inte är photoshoppade? Och om du menar att alla som spelar WoW inte är nördar så förstår jag dig! klart dom inte är. men det är fortfarande 10 miljoner som spelar WoW och sen om jag kallar dom nördar är väl skitsamma jag kan kalla dom bögar, horor eller bara människor om det känns bättre? så visst jag kanske inte formulerar mig helt korrekt BIG DEAL du har bara inget bättre liv än att sitta och klaga på min blogg. väx upp skulle jag vilja säga för jag skriver som tidigare, skriv gärna era åsikter! men tracka inte ner på mig bara för att jag har lite fel. skriv det som normala människor istället för att dumförklara mig! tack.

2010-02-16 @ 17:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0