Jag har inget att skriva om!

Men jag kan säga det att jag är lite överskattad!
Många säger att jag är jätte snäll och sånt! Men jag vet inte om jag kan hålla med alltså!
innerst inne är jag nog en riktigt elak person. och sen menar jag att jag har ju en blogg som många läser men stör sig på dels för att jag använder inkorrekt fakta. Det är sant helt sant faktiskt jag kollar knappt upp något när jag skriver om sakerna shit jag måste vara CP i huvudet.
Dessutom kan jag ju inte stava, jag måste vara dum i huvudet som uttrycker mina åsikter på internet sen kan jag inte ta kritik som alla så fint kallar det, (personligen kallar jag det att dumförklara men alla tänker ju inte likadant?) sen får ju ingen skriva egna åsikter OJOJ! för det är många som har gjort känner jag.. nej för skriver man åsikter här då kommer stora starka David och KLAGAR! herregud det måste vara jätte hemskt! så det var allt för mig! tack hej.

Kommentarer
Postat av: johaan;>

vissa är pinsamma david så äre bara:D låt dom som sitter hela dagarna och surfar på wikipedia och säkert är smartare än självaste Einstein :D

2010-02-16 @ 23:35:35
Postat av: Svenne

Haha David, det här är lätt min favoritblogg, skit i idioterna. Fortsätt blogga som du gör, JAAA!!

2010-02-17 @ 07:47:33
URL: http://craehnpie.blogspot.com
Postat av: DAvid The Man

haha tack <3

2010-02-17 @ 21:48:28
Postat av: Karoleinen

David du är inte överskattad.Här har du lite tips på saker att skriva om:



Dansband

Dagböcker

Väckarklockor

Gardiner

Spargrisar

Plånböcker

Vägstreck

Konstgjorda sjöar

Förlovningsringar

Sodastreamers



Om du inte redan har skrivit om något av det förstås. Nu ska jag fortsätta lemlästa din blogg.



Pussipuss, kom hem till oss snart.

2010-02-17 @ 23:27:54
URL: http://attvarafargglad.blogg.se/
Postat av: DAvid The Man

haha! tack karro! finns nog något jag kan skriva om! jag ska komma snart! PUSSEN!

2010-02-18 @ 00:08:50
Postat av: Lundin

Enda kloka inlägget hitills.

Fan ska man ha en blogg om sånt här får man väl vänta sig att bli motsagd?

2010-02-19 @ 21:07:25
Postat av: Sara

Jag skulle nog säga att det egentligen är en ganska smart grej att ha en blogg som folk stör sig på! Det lockar förmodligen mer läsare än att du sitter och skriver om ditt eget liv varje dag! :)

2010-02-19 @ 23:28:11
Postat av: andre olsson .

fortsätt så jävla bra :D

2010-02-20 @ 11:41:41
Postat av: Anonym

fortsätt så jävla bra :D

2010-02-20 @ 11:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0