JAG

Hej !

Idag så är jag sur! Litegrann i alla fall!
Nej med det är så att jag har fått en hel del klagomål!
Det första och största är nog att jag inte har korrekt fakta! Det kan jag svara på direkt varför jag inte har och det är för att min blogg utgår HELT efter mina egna åsikter!
Det andra felet är min stavning JA jag har en massa stavfel, särskrivningar och liknande. Jag skulle enkelt kunna fixa det men jag orkar helt enkelt inte bry mig! Känner jag.
Så om ni stör er på det så får ni göra det eller sluta läsa min blogg! Så ni kan klaga er tröttna på att jag inte använder korrekt fakta och på mina stavfel men det kommer inte hjälpa!
MEN vad ni än gör rätta mig inte! För min tanke med det jag skriver är inte att ha rätt utan att uttrycka vad JAG tycker. Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här blir ju bara värre och värre... Du uttrycker åsikter på din blogg, visst... men man får tydligen inte använda sina egna åsikter som svar? Bra tänkt måste jag säga...

2010-02-16 @ 10:39:47
Postat av: WHERE THE SUN GOES DOWN

Ha en bra dag :)

Mvh AMPELOS

2010-02-16 @ 10:52:14
URL: http://ampelos.blogg.se/
Postat av: Emelie

Om du inte vill att folk ska svara på det du skriver (när du uppenbart och medvetet skriver om sådant många har åsikter om). Då är det väl onödigt att skriva det överhuvudtaget? Då kan du ju ha dina åsikter för dig själv och inte lägga ut dem på en blogg!



Om du inte kan skilja på dina åsikter och vem du är och på så sätt tar illa vid dig när olika personer kritiserar dina åsikter, borde du helt enkelt bara lägga ner hela den här bloggen! För kritiken kommer inte att sluta. Det är internet, man håller inte tyst som man kanske gör irl. Du måste bara lära dig att se att du och dina åsikter är två helt olika saker! Då kommer du kunna ha kvar den här bloggen, få kritik om det du säger men vara glad i alla fall.



David, du vet att jag tycker om dig! =)

2010-02-16 @ 11:06:51
Postat av: Olof

Problemet är att det är ganska retarderat att basera sina åsikter på felaktiga fakta. Alltså framställer du dig själv som ganska cp genom att göra det. Det är nog mest för din skull du bör sluta med det.

2010-02-16 @ 11:10:17
Postat av: DAvid The Man

Men nu tycker jag att alla ska läsa igen!

jag klagar inte på att andra skriver vad dom tycker? jag klagar på att dom anklagar mig för att ha felaktig fakta för dom skrev visserligen vad dom tyckte det får dom gärna MEN sen sitter dom och skickar wikipedia länkar, DET är vad jag störde mig på. Ni får jätte gärna skriva vad ni tycker osv. men klaga inte på att jag använder felaktig fakta för okej olof det ÄR cp att basera åsikter på felaktig fakta men jag gör det så deal with it!

Men bara så alla vet det nu! skriv vad ni tycker! MEN tracka inte ner på vad jag tycker!

2010-02-16 @ 16:55:02
Postat av: davy from the fritzl LAN

HAHAHA, fan david den här bloggen börjar bli riktigt rolig att läsa!! Inläggen är väl inget att hänga i granen men ojojoj va roliga idioter som försöker rätta och kommenterar! Sluta inte skriva så kommer jag fortsätta läsa! <3

2010-02-16 @ 19:49:21
Postat av: DAvid The Man

HAHA! klart jag ska fortsätta david :D

2010-02-16 @ 19:55:46
Postat av: Evelina

Blä vad jag hatar folk som hela tiden ska ha rätt och ja, jag tänker nämna namn. Olof och Emelie? Vad fan. Skärp er! Ibland kan man väl lära sig att hålla käften, eller? Stötta någon som man tycker om så att den ska bli bättre på vägen? Nej, det är verkligen ingenting som ni vet hur man gör. Jag vet att det är kul att vara den som kan och vet allt jämt. Men ibland så kan man väl tänka på någon annan än sig själv och sitt stora feta ego? Klart att man får tycka och tänka. Men då behöver man väl inte klaga på personen som skriver? Skriv era årikter om ämnet eller håll käften för fan! För jag orkar inte höra på erat jävla besseriesser snack.

2010-02-16 @ 20:59:53
Postat av: johaan;>

kör baa:D

2010-02-16 @ 23:27:17
Postat av: Emelie

2010-02-17 @ 14:09:19
Postat av: Emelie

Min dator är knäpp!



Jag menade inget illa mot David, inte heller att vara en besserwisser. Jag tror inte att ni förstod vad jag menade med min kommentar och jag tror inte att det kommer hjälpa att försöka förklara det igen med text. David, nästa gång vi ses så ska jag förklara det för dig!

2010-02-17 @ 14:14:22
Postat av: Sara

Jag tycker att Emelie och Olof borde lära sig att en blogg inte handlar om att stava rätt utan om innehållet. Alltså läs istället vad David faktiskt skriver, vad han har för åsikter.



Även om tanken inte var att framstå som någon besserwisser så tycker jag verkligen att det är det ni gör. Jag tycker dessutom att David framgår ganska bra med att det han skriver handlar om vad han själv tror och inte någon fakta som han har tagit reda på!



Jag tror inte att David tar illa vid sig när olika personer kritiserar det han skriver. Jag tror mer det handlar om att han blir irriterad på att ni inte bryr sig om vad han skriver.. men det är bara vad jag tror!



Personligen stör jag mig otroligt mycket på folk som hela tiden LETAR fel och som tror att de gör saken bättre genom att kommentera detta. Ni kanske borde ta och fundera på att man kanske tröttnar på sådana som ALLTID ska ha rätt.

2010-02-18 @ 09:27:59
Postat av: DAvid The Man

haha tack sara ! du fattar precis vad det är jag menar!

2010-02-18 @ 21:45:38
Postat av: Emelie

Ni förstår verkligen inte vad jag menade! Jag har varken kritiserat eller tyckt något dåligt om det David skriver! Jag har inte klagat på några stavfel (jag ser dem knappt för jag bryr mig inte om sådant när jag läser en blogg) och han får ha vilka åsikter han vill jag har inte klagat på dem heller!



Jag skrev heller inte det i min kommentar! Jag kan hålla med om att första stycket är lite tokigt men det beror nog mest på att jag bara formulerade mig fel. I det andra stycket skrev jag det jag mer ville få fram. Jag tolkade det här inlägget som att David var sur och trött på alla som kommenterade och klagade och därför ber dem bara sluta läsa. Jag ville då ge lite tips typ, att han inte behöver ta illa vid sig för att det är skillnad på honom och på hans åsikter, de är inte samma sak. Som jag förstår nu av det Sara skrev är att jag helt enkelt tolkade inlägget fel och för det ber jag om ursäkt!



Det jag har svårare att förstå är hur ni kan klaga på att Olof och jag, är besserwissrar och letar fel. Olof har främst skrivit sina åsikter och åsikter på vad David skrivit. Ni gör personliga påhopp! Inte särskilt schysst det heller!

2010-02-19 @ 00:11:54
Postat av: Sara

Men när jag kallade er för besserwissrar baserade inte jag det bara på det här inlägget. Jag tycker bara det är så onödigt att alltid försöka ha rätt. Även om man vet att det är på ett annat sätt än vad någon säger så behöver man kanske inte alltid säga det.

2010-02-19 @ 08:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0