Piercingar

Jag har varit dålig på att uppdatera och det är pga. att jag inte kommer på något att skriva om! kom gärna med förslag!
Detta kom min kära vän Jim på! (jim har inget emot dom) MEN piercingar är SJUKT överskattat alltså visst det är snyggt på vissa på en del ställen men det är onödigt! Det finns ingen anledning att pierca sig! det kostar sjukt mycket för att ta ett hål i ansiktet (eller vart man nu ska pierca sig) och sedan finns det inga fördelar med det förutom att det KAN vara snyggt! jag menar det kan bli infekterat man får oftast ärr (visserligen är dom små men) man måste göra rent dom jätte noggrant i början och det är bara allmänt jobbigt! till exempel när man tar i läppen så blir det jobbigt att pussas! i naveln så blir man jätte öm osv. sååå det var väl det (vill bara säga att jag egentligen inte heller har något emot det) TACK HEJ!

Kommentarer
Postat av: IDAAAA nilsen

nu ska vi inte vara så bittra här va? d eär ju mega fint ju!!

2010-02-25 @ 22:59:59
Postat av: DAvid The Man

haha ja man får ju ha sina egna åsikter om ifall det är snyggt eller inte men jag tycker inte det ;)

2010-02-25 @ 23:04:44
Postat av: Karoleinen

Härfår du tips, jag har alltid lite på lager:



Nagellack

snuttefiltar

ljusstakar

klistermärken

tacos

dunkuddar.



2010-02-25 @ 23:21:46
URL: http://attvarafargglad.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det har ju jätte många fördelar :D som oral sex,hångel och mycket mer :D

2010-02-26 @ 01:35:57
Postat av: Anonym

Du failar i vanlig ordning.



Så du tycker isf att alla kläder är överskattade som ser ut på ett visst sätt? Vilken funktion fyller exempelvis jeans som ett par tjocka mjukisbyxor inte fyller? eller varför ha på sig t-shirt när en långärmad t-shirt funkar likadant plus att man kan dra upp ärmarna?

Så till ämnet då... piercing i läppen gör fan inte att det blir jobbigare att pussas, piercar du tungan så blir hångel och oralsex bättre, det mesta andra är som du säger just for show, men det är mycket så... vissa blir snyggare i piercingar andra fulare... att säga att det är överskattat är ju inget annat än jävligt dumt.

2010-03-09 @ 14:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0