Realityserier

Alltså detta måste vara något av det mest överskattade som finns!
Jag menar det är ett program om "riktiga livet" nu för tiden kanske man inte kan säga det eftersom att det är så grymt uppgjort!
t.ex. Big Brother eller Paradise Hotel! tror det är dom två största (i Sverige i alla fall).
det går typ ut på att knulla runt och bråka.. det är ju inte så livet är påriktigt? fast vad vet jag, jag är ju bara 16..
men det värsta är inte programmen heller utan folket som kollar på det och följer det! visst dom som kanske kollar ett avsnitt för att det verkligen inte finns något bättre på tv MEN det är ju pinsmat för dom som följer det!
dom typ "jag har inget liv.. så jag kollar på andras!" nej men alltså realityserier ÄR överskattat! Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Evelina

hahaha. Vad säger du? Det är ju det bästa som finns! Jag älsar realityserier eller ja, serier överhuvudtaget. Det är mitt liv och det är jag stolt över!

2010-02-22 @ 14:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0