Star Wars

Eftersom jag skrev skit om flickornas hjälte igår så ska jag väl ge mig på killarna idag! (och en del tjejer med).
Star Wars är GRYMT överskattat alla säger att det är en riktig kult film och den är sjukt bra!
men NEJ vafan det är en film om en massa rymdvarelser och människor som åker runt i rymden och typ fightas! skjuter med sina rymdskepp och sånt skit. Vem orkar det? Jag menar om man fick välja att kolla på star wars eller en dokumentär om pandor skulle jag nog ta dokumentären.. alltså sen kan jag hålla med om att star wars har sina stunder men det tar lång tid att komma till dom känner jag.. så för min del är star wars ett stort nej!
fast jag kan hålla med om att det är en kult film MEN den är inte bra för det. Tack hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ju lida av nåt slags tvång att vara alternativ... Hade du sett Star Wars för 33 år sedan så hade du skitit i Byxorna för det har inte funnits något som varit i närheten så jävla häftigt... och du verkar inte ha någon förståelse alls för uppbyggnad av story och genidraget att göra dom 3 första filmerna sist. Du verkar tänka på Star Wars som att "Jävlar vad B effekter, dom här kunde t.om jag göra!" Nej grabben inte för 33 år sedan, tycker du filmerna är sega så går jag tillbaks till vad jag sa tidigare, du har ingen förståelse för uppbyggnaden..

2010-02-15 @ 10:46:52
Postat av: DAvid The Man

haha alltså jag har sett star wars och nej jag som pluggar it media har ingen förståelse för filmer.

jag menar kom igen. visst den kanske var bra för 33 år sen men jag är inte 50 bast och sitter och säger "det var bättre förr! när dom inte kunde göra coola specialeffekter!" jag menar star wars hade nog vart dom coolaste och bästa filmerna som gjort om dom kommit under 2000-talet men nu är dom ju bara sega!

sen får du gilla star wars så mycket du vill!

MEN du kan inte säga annat än att det är överskattat.

2010-02-15 @ 21:56:52
Postat av: random

Fast, det är ju inte överskattat?

2010-02-17 @ 00:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0