Twilight

Igentligen är det inte twilight som är överskattat utan Edward Cullen eller ja Robert Pattison.
Det jag försöker säga är att jag inte kan förstå varför han blev så stor i twilight?
han var ju med i harry potter innan och då vare fan ingen som brydde sig! men nu ! ÅÅÅÅÅÅH ROBERT<333
så låter det typ... men jag kan inte förstå att om en kille sminkar sig så han blir likblek tar på sig huggtänder och  dränker sig i kroppsglitter då får man halva kvinnliga befolkningen efter sig?
dessutom har dom ju gjort en dildo som ska likna hans kuk. den glittrar och om man lägger den i frysen blir den kall. är det bara jag eller är det inte så att om kuken blir kall blir den liten? aja det är ju bara vad jag har hört.
Detta inlägget kommer jag få mycket skit för känner jag. Men jag bryr mig inte så mycket. Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Den bästa (Evelina)

Är du dum i huvet?! Hoppas du får mycket skit för det här inlägget för du vet inte vad du pratar om! Jag är kär i karaktären Edward Cullen, det är alla som har läst böckerna. Sedan att Robert Pattinson fick rollen som Edward gör att jag är kär i honom också! OKEJ!?! Twilight filmerna är rätt överskattade, det kan jag hålla med om. Men inte böckerna och när man väl har läst böckerna så kan man bara inte låta bli att älska filmerna. Kroppsglittret och huggtänderna kanske inte fungerar så bra på film. Jag vet det. Men det fungerar JÄVLIGT bra i böckerna och i fantasin. Så innan du säger att twilight är överskattat så får du ta och tänka om. Du tycker inte att twilight är överskattat utan filmerna. Böckerna är de underbaraste som finns och det kan du inte säga någonting om förrens du har läst dem!

2010-02-09 @ 21:18:02
Postat av: Johaan ;>

haha de är helt rätt!

hade de vart en skit ful snubbe så hade inte "Den bästa (Evelina)" sagt att han va snygg? och hade hon gjort de då så hade hon vart dum i huvet ju :D så klart att de inte är hur boken är! dom jag känner osm läst boken sa i början att dom FAILA totalt med att efterhärma figuren Edward och dom va besvikna! men sen sa alla de och de vart en tränd som allat annat :D

2010-02-09 @ 21:49:45
Postat av: DAvid The Man

Men evelina du måste ju fatta att det är skådespelaren jag tycker är överskattad. men du kanske inte läste ordenligt? nej men jag förstår din poäng det var just därför jag inte ville tracka ner på hela twilight för personligen så gillar jag idén men du måste hålla med om att robert pattison är överskattad!

2010-02-10 @ 12:15:21
Postat av: Evelina

Njae, fast jag vet inte vad "igentligen" betyder. Har hört ett liknande ord: Egentligen. Och nej Johan, jag skulle inte sagt så om han var ful. Men en ful person skulle aldrig kunna spela Edward eftersom att han ska vara otroligt vacker.

2010-02-10 @ 20:20:31
Postat av: Ananas, we like it! (h)

HAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHA JAG DÖR :D xd

robert pattinson kan ta sina äckliga huggtänder och fula äckliga glitterbajs och DÖ för jag orkar inte se hans bleka jävla mage på bdb EN ENDA GÅNG TILL :D

2010-02-11 @ 21:02:42
URL: http://annnaajansson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Eh, kan inte läsa det som står på kommentaren över här? Blah blah blah? Va? Jag förstår inte?

2010-02-12 @ 11:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0