Counter Strike

Cs är nog ett av världens mest överskattade spel!
jag menar det är så många som spelar cs och säger "åh jag är så jävla bra på cs!" men jag menar det är ju inga meriter med det?
En apa kan ju för fan spela cs och vara "bra" på det!
cs har blivit ett spel för fjortisar, bara för att det krävs inga skills för att kunna spela det! det är bara att sikta och skjuta!
jag menar cs kom ut 1999, och sedan en ny version 2004 som då hette Counter Strike source!
och då kan man tänka att dom utvecklat grafiken lite granna men nejdå cs var ju så bra som det var så varför ändra på det?
jag menar kolla och jämnför CS och CoD, CoD har nu släppts i 6 varianter och har utvecklats mer och mer för varje spel som släppts! sen har vissa CoD spel haft sina svagheter men man lär sig av sina misstag!
eller ja alla utom valve kanske.
men ja som sagt CS är nog världens mest överskattade spel!
TACK HEJ

RSS 2.0